Subject: FW: Aruküla bussipeatuse haljastuse eskiis
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 May 2024 12:37:43 +0300

Palun reg mulle

From: Kaire Koitne <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 15, 2024 11:49 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Ed: Aruküla bussipeatuse haljastuse eskiis

Tere!

Palume vastavalt eelnevale kokkuleppele kooskõlastada Aruküla bussipeatuse
ümbruse haljastus koos väikevormidega, mis küll algsetest mõtetest on
täiuslikumaks arendatud.

Küsimuste korral võite pöörduda Johanna Sepmanni poole.

Lpg

Kaire koitne

Saatja: Johanna Sepmann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 15. mai 2024 11:39
Adressaat: Kaire Koitne <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Indrek Mikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Riina Rand <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Aruküla bussipeatuse haljastuse eskiis

Tere

Raasiku Vallavalitsus on andnud Transpordiametile teda, et soovib
haljastada 11304 Aruküla-Kostivere tee ja Soo tänava ristmikul olevat
haljasala.

Esialgne eskiis on valmis. Leiate selle manusest.

Haljasala jaguneb kaheks. Ühele poole on kavandatud madalad mägimännid ja
maakivid. Maakive lisatakse juurde. Maakivide vahele sooviks panna ka
õdusat valgust andvad maheda valgusega madalad valgustid.

Teisele poole on plaanis paigaldada kahte värvi tänavakivi, mille sisse
tulevad ringi kujulised püsilillede peenrad. Tänavakivi on valdavalt
tumehall ja peenarde ääred heledatest kividest.

Kuna tegemist on bussipeatusega, siis jääb väheseks ainult bussiootekojas
olevast pingist.  Pinke on kavas panna kahte tüüpi:

Valged seljatoega ja oranžid ümarad, et värvi oleks. Bussiootekojale on
paigaldatud kleebis, mille lillede motiiv on sarnane nende oranžide
toolide kujule.

Aruküla bussipeatuses puuduvad rattahoidjad. Aga vajadust nende järgi on.
Plaanis on need paigaldada bussiootekoja kõrvale.

Manusesse lisatud fail, kust leiate fotod olemasolevast olukorrast ja
pildid haljasalale kavandatud elementidest.

Lugupidamisega

Johanna Sepmann

keskkonnaspetsialist

Raasiku Vallavalitsus

tel 607 0750/ mob 55512527

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]